Використання доповненої реальності в освіті
Анотація
Виникнення технологій віртуальної реальності пов’язують зі створенням системи Sensorama у 1960 році. Це був перший прототип, який дозволяв переглядати 3D-стереоскопічні зображення, паралельно супроводжуючи віртуальну частину стереозвуком, запахами та вітром. Цілком очевидно, що такий винахід не міг залишитися без уваги і у 1980 році з’явився новий напрям, що і отримав назву «Віртуальна реальність». У 1990 році це поняття розширилось, та з'явився термін «Доповнена реальність». На відміну від віртуальної, доповнена реальність не заміщує людині весь навколишній світ віртуальною альтернативою, а доповнює, збагачує її, додаючи поверх навколишніх предметів додаткову інформацію.
Посилання
Свірська В. О., Січко Т.В. Аналіз особливостей інформаційних технологій дистанційного навчання. Комп’ютерні технології обробки даних: матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 2021. С. 51-53.
Виртуальная реальность в целях обучения [Електронний ресурс]. – Режим доступу: armikael.com/elearning/using-virtual-reality-in-education.html (дата звернення: 07.12.2021).
Офіційний додаток Animals 4D +. URL: https://octagon.studio/2019/04/02/octagonstudio-launched-animal-4d-app-by-octagon-studio/ (дата звернення: 07.12.2021).
Офіційний додаток Space 4D +. URL: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OctagonStudio.SolarSys&hl=en (дата звернення: 07.12.2021).
Офіційний додаток Space 4D +. URL: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OctagonStudio.SolarSys&hl=en (дата звернення: 07.12.2021).