СППР маркетингу крупного інтернет-магазину

Автор(и)

  • А.О. Заплатинська Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Т. В. Нескородєва Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Системи підтримки прийняття рішень відіграють важливу роль у застосуванні електронної комерції [1]. Переваги впровадження електронної комерції включають покращення обслуговування споживачів, кращий контроль запасів та нижчі витрати на маркетинг та дистрибуцію, скорочення часу циклу, збільшення охоплення ринку та зменшення експлуатаційних витрат. Інші переваги включають глобальну підключеність, високу доступність, масштабованість, сумісність та інтерактивність.

Біографії авторів

А.О. Заплатинська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студентка 2 курсу СО Магістр спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»

Т. В. Нескородєва , Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.т.н, доцент, завідувач кафедри інформаційних технологій

Посилання

M. Rashidi, M. Ghodrat, B. Samali, M. Mohammadi, Decision support systems, in: M. Pomffyova (Ed.), Management of Information Systems, IntechOpen, Rijeka, 2018(Ch. 2).

Jin, F., Ni, Z., Pei, L. et al. A decision support model for group decision making with intuitionistic fuzzy linguistic preferences relations. Neural Comput & Applic 31, 1103–1124 (2019). https://doi.org/10.1007/s00521-017-3071-z

Subramaniyaswamy, V., Logesh, R. Adaptive KNN based Recommender System through Mining of User Preferences. Wireless Pers Commun 97, 2229–2247 (2017). https://doi.org/10.1007/s11277-017-4605-5

Guo X, Yin SC, Zhang YW, Li W, He Q. Cold start recommendation based on attribute-fused singular value decomposition. IEEE Access. 2019 Jan 14; 7:11349-59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ «БАЗИ ДАНИХ І ЗНАНЬ. BIG DATA»