Особливості використання структури даних «Граф» у розробці відеоігор
Анотація
Граф – це структура даних, що складається з вершин (вузлів) і зв’язків між ними (ребер). Ця структура широко застосовується у комп’ютерних науках для моделювання взаємодій між об’єктами, оскільки вона дає змогу представляти складні системи у вигляді абстрактних моделей. У розробці відеоігор графи відіграють важливу роль, забезпечуючи механізми для навігації, генерації ігрових світів, роботи зі штучним інтелектом та інших ключових функцій.
Посилання
Graphs in Game Theory. Medium. URL: https://medium.com/@jshreyas12/graphs-ingame-theory-8c6c09fa5d45 (дата звернення: 02.12.2024).
Data Structures for Game Developers. Medium. URL: https://medium.com/supercentblog/data-structures-for-game-developers-2d2e0adcc931 (дата звернення: 02.12.2024).
10 Data Structures and Algorithms for Game Developers. Analytics Insight. URL: https://www.analyticsinsight.net/latest-news/10-data-structures-and-algorithms-for-game-developers (дата звернення: 02.12.2024).
AI Transforming the Role of NPCs in Modern Games. GameCloud. URL: https://gamecloudltd.com/ai-transforming-the-role-of-npcs-in-modern-games/ (дата звернення: 02.12.2024).
Video Game Dialogues and Graph Theory. URL: https://philipphagenlocher.de/post/ video-game-dialogues-and-graph-theory/ (дата звернення: 02.12.2024).