Особливості розробки системи автоматичного створення та валідації тестових питань на основі взаємодії з ChatGPT
Анотація
У сучасному світі інформаційних технологій та диджиталізації освітніх процесів автоматизація створення та оцінювання навчальних матеріалів стає важливим інструментом для підвищення ефективності навчання [1–3]. Традиційні методи розробки тестових завдань часто є трудомісткими і вимагають значних витрат часу з боку викладачів. З іншого боку, штучний інтелект (ШІ) дає змогу автоматизувати ці процеси, забезпечуючи швидку розробку якісних тестових завдань. Це не тільки скорочує час на підготовку тестів, але й допомагає адаптувати навчальні матеріали під конкретні потреби студентів.
Посилання
Антонов Ю. С., Космінська О. М. Методика аналізу тестових завдань на основі отриманих результатів тестування. Інформаційні технології і засоби навчання. 2009. № 4. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/81/67 (дата звертання: 31.10.2024).
Antonov Y., Smoktii K. Expert systems using for answers analysis in automated knowledge control systems. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences. Vol. 339(4). P. 323–331. URL: https://heraldts.khmnu.edu.ua/index.php/heraldts/article/view/368/367 (дата звертання: 31.10.2024).
Антонов Ю. С. Оцінка повноти відповідей в автоматизованих системах контролю знань. Наукові праці Донецького національного технічного університету, Серія Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка. 2012. № 15. С. 113–117.