Застосування системи рекомендацій у онлайн-магазині
Анотація
Зі стрімким розвитком електронної комерції зростає конкуренція між онлайн-магазинами, що змушує їх шукати інноваційні способи утримання клієнтів та збільшення продажів. Одним із таких способів є впровадження систем рекомендацій. Рекомендаційні системи не лише допомагають споживачам швидше знаходити потрібні товари, але й персоналізують взаємодію клієнта з платформою. Успіх гігантів, як-от Amazon чи Netflix, значною мірою пов’язаний із використанням цих технологій.
Посилання
Дослідження методів побудови рекомендаційних систем в мережі Інтернет / Є. В. Мелешко та ін. Збірник наукових праць «Системи управління, навігації та зв’язку». Полтавський національний технічний університет ім. Ю. Кондратюка. 2018. Т. 1, № 47. С. 131–136.
Лобур М. В., Шварц М. Є., Стех Ю. В. Моделі і методи прогнозування рекомендацій для колаборативних рекомендаційних систем. Вісник НУ «Львівська політехніка». Серія: Інформаційні системи та мережі. 2018. № 901. Львів: Видавництво Львівської політехніки. С. 68–75.
Моделі формування рекомендацій у інтелектуальних системах електронної комерції / О. Ю. Чередніченко, О. В. Янголенко, О. В. Іващенко, О. М. Матвєєв. Системи обробки інформації. 2020. № 1(160). С. 32–39.
Клюйко Г. Товарні рекомендації для ecommerce на сайті та в листах. 2021. URL: https://esputnik.com/uk/blog/tovarni-rekomendaciyi-dlya-ecommerce-na-sajti-ta-v-listah