Інтеграція принципів продуктової аналітики у дизайні інформаційних систем

Автор(и)

  • А. А. Морозюк Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О. В. Зелінська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Метою цієї роботи є опис основних принципів продуктової аналітики та аналіз способів їх впровадження у процес проєктування інформаційних систем. Під час дослідження будуть розглянуті ключові аспекти інтеграції аналітичних даних у дизайн, а також приклади їх використання для створення більш ефективних продуктів.

Біографії авторів

А. А. Морозюк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

О. В. Зелінська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри інформаційних технологій

Посилання

Design in Analytics: A Unique Intersection Driving Innovation and Value. URL: https://cutt.ly/eeLPYKI1 (дата звернення: 20.11.2024).

Analytics design: what it is? How is it crucial for your websites strategies?. URL: https://cutt.ly/IeLPUvxC (дата звернення: 20.11.2024).

Data-driven підхід у продуктовому дизайні. URL: https://cutt.ly/OeLPUS0D (дата звернення: 22.11.2024).

The Influence of Data Analytics on Design. URL: https://cutt.ly/YeLPU38s (дата звернення: 26.11.2024).

Як мінімізувати ризик розробки неправильного рішення: збір даних. URL: https://cutt.ly/heLPIlFA (дата звернення: 27.11.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-02

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ОБРОБКИ ДАНИХ В ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ