Аналіз і застосування моделей теорії черг у системах обслуговування
Анотація
Теорія черг – це математичний підхід до аналізу та оптимізації процесів обслуговування, коли потік клієнтів або об’єктів чекає на обслуговування на певних серверах або ресурсах. Для моделювання та дослідження різноманітних реальних ситуацій, як-от обслуговування клієнтів у банках, аеропортах, сервісних центрах або мережах передачі даних широко використовується теорія черг. За допомогою неї можна оптимізувати обслуговування клієнтів і витрати на утримання системи.
Посилання
KA Group. URL: https://kagroup.ua/tpost/iodsc61fj1-teorya-cherg (дата звернення: 25.11.2024).
Wikipedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Queueing_theory (дата звернення: 25.11.2024).
Science Direct. URL: https://www.sciencedirect.com/topics/computer-science/queueingtheory (дата звернення: 25.11.2024).
Real Statistics Using Excel. URL: https://real-statistics.com/probability-functions/ queueing-theory/m-m-s-queueing-model/ (дата звернення: 2