Аналіз даних користувачів соціальних мереж

Автор(и)

  • Р.В. Білоус Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Т.В. Січко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

У повсякденному житті майже будь-яка людина користується соціальними мережами – інформаційними продуктами, призначення яких - це обмін інформацією між користувачами. Найпопулярнішими серед усіх є: Facebook, Instagram, Twitter, тощо. Як правило, користувачі на власних сторінках надають особисту інформацію, таку як ім’я, вік, стать, соціальний статус, та багато іншого. Процес дослідження цих даних є цікавим та інформативним, адже щосекунди великі корпорації збирають, обробляють та аналізують тисячі гігабайт даних про людей для того, щоб такі ніші як, наприклад, маркетинг мали «сировину» для існування.

Біографії авторів

Р.В. Білоус , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студент 4 курсу спеціальності 113 «Прикладна математика»

Т.В. Січко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.т.н., доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук  інформаційних технологій

Посилання

Wolfram|Alpha:веб-сайт. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/WolframAlpha

Анализ данных мира Facebook. вебсайт. URL: https://habr.com/ru/company/wolfram/blog/262445/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-18

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ «МЕТОДИ ОБРОБКИ І АНАЛІЗУ ДАНИХ»