Аналіз даних користувачів соціальних мереж

Authors

  • Р.В. Білоус Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Т.В. Січко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

У повсякденному житті майже будь-яка людина користується соціальними мережами – інформаційними продуктами, призначення яких - це обмін інформацією між користувачами. Найпопулярнішими серед усіх є: Facebook, Instagram, Twitter, тощо. Як правило, користувачі на власних сторінках надають особисту інформацію, таку як ім’я, вік, стать, соціальний статус, та багато іншого. Процес дослідження цих даних є цікавим та інформативним, адже щосекунди великі корпорації збирають, обробляють та аналізують тисячі гігабайт даних про людей для того, щоб такі ніші як, наприклад, маркетинг мали «сировину» для існування.

Author Biographies

Р.В. Білоус , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студент 4 курсу спеціальності 113 «Прикладна математика»

Т.В. Січко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.т.н., доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук  інформаційних технологій

References

Wolfram|Alpha:веб-сайт. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/WolframAlpha

Анализ данных мира Facebook. вебсайт. URL: https://habr.com/ru/company/wolfram/blog/262445/

Published

2021-06-18

Issue

Section

СЕКЦІЯ «МЕТОДИ ОБРОБКИ І АНАЛІЗУ ДАНИХ»