Використання інтелектуальних систем для аналізу попиту та рекомендацій в e-commerce та інших сферах

Автор(и)

  • А. О. Стукан Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Ю. С. Хмелівський Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Використання інтелектуальних систем у сферах e-commerce та інших галузях стає все більш важливим для аналізу попиту та надання рекомендацій користувачам. Штучні нейронні мережі, а також інші алгоритми машинного навчання допомагають створювати складні моделі, які можуть аналізувати великі обсяги даних та робити передбачення з високою точністю.

Біографії авторів

А. О. Стукан , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач 3 курсу спеціальності 122 Комп’ютерні науки

Ю. С. Хмелівський , Донецький національний університет імені Василя Стуса

асистент кафедри інформаційних технологій

Посилання

Технічна документація від компанії-розробника моделей штучного інтелекту H2O.ai. URL: https://docs.h2o.ai/

Відкриті онлайн-курси «Машинне навчання» від Стенфордського університету. URL: https://www.coursera.org/learn/machine-learning

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-22

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 3 ЕКСПЕРТНІ, РЕКОМЕНДАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА СИСТЕМИ ПІДРИМКИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ