Патерни проєктування у програмуванні

Автор(и)

  • Є. А. Юстименко Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • В. О. Труханська Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • П. К. Ніколюк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Патерни проєктування – рішення для певних проблем, які часто зустрічаються під час проєктування архітектури програмного забезпечення. Різниця патернів та готових бібліотек у тому, що патерн не є конкретним кодом чи рішенням, а лише загальним принципом для вирішення проблеми, яка виникає під час проЄктування програми. Патерн не можна скопіювати, його завжди потрібно реалізовувати під конкретну архітектуру ПЗ [1].

Біографії авторів

Є. А. Юстименко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач 3 курсу спеціальності 122 Комп’ютерні науки

В. О. Труханська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка 3 курсу спеціальності 122 Комп’ютерні науки

П. К. Ніколюк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р фіз.-мат. наук, професор, професор кафедри інформаційних технологій

Посилання

Що таке патерни проєктування. URL: https://robotdreams.cc/uk/blog/ 301-chto-takoe-patterny-proektirovaniya (дата звернення: 12.11.2023).

Огляд патернів проєктування. URL: https://www.globallogic.com/ua/ insights/blogs/dive-into-the-selenium-patterns/ (дата звернення: 13.11.2023).

Design Patterns in the Teaching of Programming. URL: https://www.sciencedirect. com/science/article/pii/S1877042814044218 (дата звернення: 12.11.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-23

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ОБРОБКИ ДАНИХ В ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ