Патерни проєктування у програмуванні
Abstrakt
Патерни проєктування – рішення для певних проблем, які часто зустрічаються під час проєктування архітектури програмного забезпечення. Різниця патернів та готових бібліотек у тому, що патерн не є конкретним кодом чи рішенням, а лише загальним принципом для вирішення проблеми, яка виникає під час проЄктування програми. Патерн не можна скопіювати, його завжди потрібно реалізовувати під конкретну архітектуру ПЗ [1].
Bibliografia
Що таке патерни проєктування. URL: https://robotdreams.cc/uk/blog/ 301-chto-takoe-patterny-proektirovaniya (дата звернення: 12.11.2023).
Огляд патернів проєктування. URL: https://www.globallogic.com/ua/ insights/blogs/dive-into-the-selenium-patterns/ (дата звернення: 13.11.2023).
Design Patterns in the Teaching of Programming. URL: https://www.sciencedirect. com/science/article/pii/S1877042814044218 (дата звернення: 12.11.2023).