Алгоритм вибору оптимального міського маршруту
Abstract
Прокладання оптимального міського маршруту у мегаполісі являє собою важливу проблему сьогодення. В першу чергу така проблема пов’язана із заторами на перехрестях і, як наслідок, складністю проїзду кожного автомобіля по вибраному маршруту. Тому метою дослідження є створення базових елементів технології, яка дозволяє стабілізувати міський трафік та перевести його у якісно новий стан. Першим кроком у даному напрямку є створення моделі міської транспортної мережі у вигляді орієнтованого зваженого планарного мультиграфа з динамічно навантажуваними дугами.
References
S. Ganzfried, C. Laughlin, C. Morefield. Parallel Algorithm for Approximating Nash Equilibrium in Multiplayer Stochastic Games with Application to Naval Strategic Planning. CEUR Workshop proceedings, Deep Models and Artificial Intelligence for Defense Applications: Potentials, Theories, Practices, Tools, and Risks, 2819, (2020).
S. Rahimipour, R. Moeinfar, S. M Hashemi. Traffic prediction using a self-adjusted evolutionary neural network, J. Mod. Transport. 27, (2019), 306–316. http://dx.doi.org/10.1016/j.trc.2015.02.2019.
A. Emami, M. Sarvi, S.A. Bagloee. Using Kalman filter algorithm for short-term traffic flow prediction in a connected vehicle environment, J. Modern Transport. 27, (2019), 222 – 232. http://dx.doi.org/10.1155/2017/8241932.
A. Pompigna, F. Rupia. Comparing practice-ready forecast models for weekly and monthly fluctuations of average daily traffic and enhancing accuracy by weighting methods, Journal of Traffic and Transportation Engineering 5 (English Edition), 5, (2018), 239-253.