Цифрові ризики підприємства електронної торгівлі
Abstract
Під поняттям електронної комерції розуміють будь-який вид ділової активності суб’єктів господарювання, що провадиться з використанням сучасних інформаційних технологій, систем та комунікаційних засобів з метою отримання прибутку та задоволення потреб споживачів.
Електронна комерція як система включає в себе: суб’єкти електронного бізнесу (виробники, продавці, посередники, покупці, споживачі), процеси (реалізація продукції та послуг, маркетинг, розрахункові операції тощо) та мережі (як внутрішньофірмові, так і глобальні).
References
COVID-19: вплив на електронну комерцію. Юридична газета online. [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://yurgazeta.com/publications/practice/medichne-pravo-farmacevtika/covid19-vpliv-naelektronnukomerciyu.html
Прямухіна О.-М. Д., Січко Т.В. Розвиток інтелектуальних технологій в умовах пандемій. Комп’ютерні технології обробки даних: матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 2021. С. 47-49.
Стандарти ISO/IEC захистять від кіберзагроз. ДП «Укрметртестстандарт». [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://csm.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=3631%3A-isoiec--- &catid=122%3A2015-09-15-07-01-23&lang=uk
Хакерська атака на Україну: подробиці. РБК-УКРАЇНА. [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://www.rbc.ua/ ukr/news/hakerskaya-ataka-ukrainu-podrobnosti1498566985.html