Аналіз даних як складова інформаційних технологій
Abstrakt
Сучасний світ живе за законом «великого бізнесу», де попит доволі часто перевищує пропозицію. Тому одним з найважливіших конкурентних факторів є доступна комунікація з клієнтом, чітке розуміння його потреб та вміння їх задовольнити. Основний вклад у процес «виготовлення-продаж» вносять маркетинг, менеджмент та, звичайно, персональні потреби [1]. Наразі існують та розробляються багато вдалих ідей та проектів щодо продажів, необхідність яких зростає щодня та у всіх куточках світу. Такі рішення здатні спростити для клієнта процес купівлі, підібрати найкращі пропозиції та ціни, врешті-решт, повністю задовольнити споживача, адже це є ключем до здобуття найкращих показників прибутку.
Bibliografia
Теория и практика продаж: курс лекций. веб-сайт. URL: http://window.edu.ru/catalog/pdf2txt/706/45706/22324
Львівський стартап переміг на міжнародному конкурсі Lviv IT Arena 2017:веб-сайт. URL:https://zaxid.net/lvivskiy_startap_peremig_na_mizhnarodnomu_konkursi_lviv_it_arena_2017_n1437882
«Не хотели быть винтиками». История создателей платформы JetBeep, которой пользуются EasyPay и Swedbank :веб-сайт. URL: https://mc.today/ne-hoteli-byt-vintikami-istoriya-sozdatelej-platformy-jetbeep-kotoroj-polzuetsya-easypay-i-swedbank/
JetBeep – участник стартап-аллеи на OmniForum2019 :веб-сайт. URL: https://retailers.ua/news/partneryi/9413-jetbeep--uchastnik-startap-allei-na-omniforum2019