Засоби зв’язку в умовах дистанційного навчання

Autor

  • Д.М. Бевз Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Н. A. Потaповa Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Протягом останніх двох десятків років, відбувається процес переходу від традиційного навчання до навчання на базі комп’ютерних технологій. Це стало можливим здебільшого з розвитком мережі Інтернет.
Дистанційне навчання має низку переваг перед іншими формами навчання. Так, практично не виходячи з дому чи не покидаючи свого робочого місця, можна підтримувати регулярний контакт з викладачем за допомогою телекомунікаційних технологій, у тому числі відеозв’язку, та одержувати структурований навчальний матеріал, представлений в електронному вигляді. Незначна за часом та обсягом частина навчального процесу дистанційної освіти може здійснюватися за очною формою (складання іспитів, практичні, лабораторні роботи тощо).

Biogramy autorów

Д.М. Бевз , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студент 4 курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»

Н. A. Потaповa , Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.е.н, доцент, доцент кафедри інформаційних технологій

Bibliografia

Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні; Затверджена Постановою МОН України від 20 грудня 2000 р. URL: http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html.

Кудрявцева С.П., Колос В.В. Міжнародна інформація: навчальний посібник. К.: Видавничий дім «Слово», 2005. 400 с.

Концепція впровадження медіа-освіти в Україні: Схвалено постановою Президії Національної академії педагогічних наук України 20 травня 2010 року, протокол № 1- 7/6-150. URL: http://www.ispp.org.ua/ news_44.htm.

Клочко О.В., Потапова Н.А. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на трансформаційні процеси педагогічної системи в сучасних умовах. Наука і методика: Зб. наук.-метод. праць. К.: Аграрна освіта, 2013. Вип. 25. С. 23–28.

##submission.downloads##

Opublikowane

2022-01-13

Numer

Dział

СЕКЦІЯ «МЕТОДИ ОБРОБКИ І АНАЛІЗУ ДАНИХ»