Інформаційні технології класовий підхід в мові програмування JavaScript

Autor

  • Х. І. Швець Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • А. С. Горяшин Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Об'єктно-орієнтоване програмування (ООП) — це шаблон проектування ПЗ, що дозволяє вирішувати завдання з погляду об'єктів та його взаємодій. ООП зазвичай реалізується за допомогою класів чи прототипів. Більшість об'єктно-орієнтованих мов (Java, C++, Ruby, Python та ін.) використовують наслідування на основі класів. JavaScript реалізує ОВП через прототипне успадкування. У цій тезі ми розглянемо обидва ці підходи до JS, обговоримо їх переваги та недоліки, а також запропонуємо альтернативу для розробки більш модульних та масштабованих додатків.

Biogramy autorów

Х. І. Швець , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студентка 3 курсу спеціальності 122

А. С. Горяшин , Донецький національний університет імені Василя Стуса

асистент кафедри інформаційних технологій

Bibliografia

«Басюк Т.М. Основи інформаційних технологій [Текст]: навч. посібн. / Т.М. Басюк, Н.О. Думанський, О.В. Пасічник [ нове видання]. – Львів : «Новий Світ – 2000», 2020. – 390, с. ISBN 978-966-418-121-8»

«Dr. Alan Kay on the Meaning of "Object-Oriented Programming"". 2003. Retrieved 11 February 2010.»

«You Don't Know JS: this & Object Prototypes.» By Kyle Simps

##submission.downloads##

Opublikowane

2023-01-13

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 2 ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ ТА МЕРЕЖІ