Рекомендаційна система планування рекламної кампанії на основі аналізу даних вебтрафіку та поведінки користувачів

Autor

  • Н. М. Таран Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О. В. Зелінська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Роль системи рекомендацій у плануванні та виконанні рекламних кампаній на основі поведінки користувачів є надзвичайно важливою і сприяє досягненню максимального впливу та ефективності в рекламній сфері. Система рекомендацій аналізує великі обсяги даних про поведінку користувачів, щоб зрозуміти їхні потреби, інтереси, попередні взаємодії та передбачити їхні майбутні вчинки.

Biogramy autorów

Н. М. Таран , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач 2 курсу ОС «Магістр»

О. В. Зелінська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. техн. наук, доцент, в. о. завідувача кафедри інформаційних технологій

Bibliografia

The effect of personalized and behavior based advertising on the consumers. URL: https://www.researchgate.net/publication/346018188_THE_EFFECT_OF_ PERSONALIZED_AND_BEHAVIOR_BASED_ADVERTISING_ON_THE_CO NSUMERS (дата звернення: 22.05.2023).

When is personalized advertising crossing personal boundaries? How type of information, data sharing, and personalized pricing influence consumer perceptions of personalized advertising. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/ S2451958821000920 (дата звернення: 22.05.2023).

How to Personalize Content With Behavioral Targeting. URL: https://www.clearvoice.com/resources/10-ways-to-put-the-power-of-behavioraltargeting-to-work/ (дата звернення: 22.05.2023).

##submission.downloads##

Opublikowane

2024-09-22

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 3 ЕКСПЕРТНІ, РЕКОМЕНДАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА СИСТЕМИ ПІДРИМКИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ