Рекомендаційна система планування рекламної кампанії на основі аналізу даних вебтрафіку та поведінки користувачів
Abstrakt
Роль системи рекомендацій у плануванні та виконанні рекламних кампаній на основі поведінки користувачів є надзвичайно важливою і сприяє досягненню максимального впливу та ефективності в рекламній сфері. Система рекомендацій аналізує великі обсяги даних про поведінку користувачів, щоб зрозуміти їхні потреби, інтереси, попередні взаємодії та передбачити їхні майбутні вчинки.
Bibliografia
The effect of personalized and behavior based advertising on the consumers. URL: https://www.researchgate.net/publication/346018188_THE_EFFECT_OF_ PERSONALIZED_AND_BEHAVIOR_BASED_ADVERTISING_ON_THE_CO NSUMERS (дата звернення: 22.05.2023).
When is personalized advertising crossing personal boundaries? How type of information, data sharing, and personalized pricing influence consumer perceptions of personalized advertising. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/ S2451958821000920 (дата звернення: 22.05.2023).
How to Personalize Content With Behavioral Targeting. URL: https://www.clearvoice.com/resources/10-ways-to-put-the-power-of-behavioraltargeting-to-work/ (дата звернення: 22.05.2023).