Роль Influence-маркетингу у сфері управління ІТ-проєктами

Autor

  • М. О. Огороднік Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Н. А. Потапова Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

У світі стрімкого інформаційного розвитку управління ІТ-проєктами ІТ-маркетинг є невід’ємною частиною повного циклу розробки будь-якого інформаційного продукту. Одним із важливих складників цього процесу є сфера маркетингу, що виконує багато функцій: стратегічне планування та позиціонування, комунікацію та спілкування із зацікавленими особами, привертання та залучення користувачів продуктів, аналіз ринку та конкурентів, супровід та підтримку продукту на ринку. Оскільки маркетинг допомагає не тільки гарантувати успішне впровадження, а й створити високий рівень зацікавленості та підтримки з боку користувачів, включення плану маркетингу у процес управління ІТ-проєктами стає важливою умовою досягнення успіху.

Biogramy autorów

М. О. Огороднік , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач 1 курсу ОС «Магістр» спеціальності 122 Комп’ютерні науки,

Н. А. Потапова , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри інформаційних технологій

Bibliografia

The State of Marketing. Marketing Trends in 2023, from AI to Z. URL: https://www.hubspot.com/hubfs/2023%20State%20of%20Marketing%20Report.pdf (дата звернення: 01.12.2023).

The State of Influencer Marketing 2023: Benchmark Report. URL: https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-benchmark-report/ (дата звернення: 01.12.2023).

What is Influencer Marketing? The Ultimate Guide for 2024. URL: https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing/ (дата звернення: 01.12.2023).

##submission.downloads##

Opublikowane

2024-09-23

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ОБРОБКИ ДАНИХ В ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ