Використання даних для оптимізації проектів та коду .NET на базі ігрового рушія UNITY
Abstract
На сьогодні в умовах великої конкуренції у сфері ігор важливим фактором є швидкодія та розмір програмного коду. Проекти оцінюються не тільки в залежності від ідеї та імені компанії, що розробила гру, але й від реалізації. Реалізація може вважатися успішною при умові, що розробнику вдалося втілити усі ідеї проекту та оминути проблеми з помилками у коді.
Першим і найважливішим видом оптимізації програмного продукту є робота з пам’яттю. Скрипти, які пишуться у міжплатформенному середовищі розробки ігор Unity використовують автоматичне керування пам'яттю. Мови програмування, такі як C і C ++, навпаки, використовують ручне управління пам'яттю - розробник може безпосередньо зчитувати і записувати дані за вказаними адресами пам'яті і він відповідальний за видалення будь-якого створюваного ним об'єкта.
References
Документація по ігровому рушію Unity. Unity Docmentation: URL: https://docs.unity3d.com/ru/current/Manual/index.html (дата звернення: 02, 12,2020)
Unity(Рушій_гри)URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Unity_(%D1%80%D1%83%D1%88%D1%96%D0%B9_%D0%B3%D1%80%D0%B8)
Головний сайт рушія Unity: URL: https://unity.com/ru