Метрика схожості навчальних дисциплін за їх внеском у компетентності
Abstract
Метою дослідження є розробка метрики для оцінювання схожості двох дисциплін з освітніх програм з однієї і тієї ж спеціальності. Метрика принципово відрізняється від традиційного суб’єктивного порівняння змісту дисциплін освітніми експертами. Метрика не враховує змістовне наповнення дисциплін, а розраховує схожість на основі внеску дисципліни у формування компетентностей або програмних результатів навчання. Отже, метрика дає змогу у деякий статистичний спосіб ідентифікувати схожі дисципліни освітніх програм. Вона є аналогом word2vec, але працює у просторі «дисципліни – програмні результати навчання» та «дисципліни – компетентості». Цим вона відрізнятиметься від експертного підходу.
References
Штовба С. Д., Петричко М. В. Тематичне моделювання науковців на основі їх інтересів у Google Scholar: System research and information technologies. 2021. № 2. C. 113–129.