Метрика схожості навчальних дисциплін за їх внеском у компетентності

Autor

  • В. В. Бобошко Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • С. Д. Штовба Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Метою дослідження є розробка метрики для оцінювання схожості двох дисциплін з освітніх програм з однієї і тієї ж спеціальності. Метрика принципово відрізняється від традиційного суб’єктивного порівняння змісту дисциплін освітніми експертами. Метрика не враховує змістовне наповнення дисциплін, а розраховує схожість на основі внеску дисципліни у формування компетентностей або програмних результатів навчання. Отже, метрика дає змогу у деякий статистичний спосіб ідентифікувати схожі дисципліни освітніх програм. Вона є аналогом word2vec, але працює у просторі «дисципліни – програмні результати навчання» та «дисципліни – компетентості». Цим вона відрізнятиметься від експертного підходу.

Biogramy autorów

В. В. Бобошко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач 2 курсу спеціальності 122 Комп’ютерні науки

С. Д. Штовба , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р техн. наук, професор, професор кафедри інформаційних технологій

Bibliografia

Штовба С. Д., Петричко М. В. Тематичне моделювання науковців на основі їх інтересів у Google Scholar: System research and information technologies. 2021. № 2. C. 113–129.

##submission.downloads##

Opublikowane

2024-09-21

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 1 МЕТОДИ ОБРОБКИ І АНАЛІЗУ ДАНИХ