Використання ШІ в оптимізації обслуговування клієнтів
Abstract
Штучний інтелект (ШІ), розглядається як ключовий компонент у вдосконаленні взаємодії між підприємствами та їх клієнтами, сприяючи покращенню ефективності та задоволеності обох сторін.
References
TS2. URL: https://ts2.space/uk/ші-в-обслуговуванні-клієнтів/#gsc.tab=0 (дата звернення: 25.11.2023).
Гуменюк К. В., Січко Т. В. Основи машинного навчання. Комп’ютерні технології обробки даних: матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 2022. С. 142–144.
Андрійченко К. А., Січко Т. В. Аналіз даних як складова інформаційних технологій. Комп’ютерні технології обробки даних: матеріали Всеукр. наук.- практ. конф., м. Вінниця, 2020. С. 8–10.
Downloads
Published
2024-09-22
Issue
Section
СЕКЦІЯ 2 ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ ТА МЕРЕЖІ