Використання ШІ в оптимізації обслуговування клієнтів

Autor

  • С. С. Слободянюк Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Т. В. Січко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Штучний інтелект (ШІ), розглядається як ключовий компонент у вдосконаленні взаємодії між підприємствами та їх клієнтами, сприяючи покращенню ефективності та задоволеності обох сторін.

Biogramy autorów

С. С. Слободянюк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач 3 курсу спеціальності 122 Комп’ютерні науки

Т. В. Січко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри інформаційних технологій

Bibliografia

TS2. URL: https://ts2.space/uk/ші-в-обслуговуванні-клієнтів/#gsc.tab=0 (дата звернення: 25.11.2023).

Гуменюк К. В., Січко Т. В. Основи машинного навчання. Комп’ютерні технології обробки даних: матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 2022. С. 142–144.

Андрійченко К. А., Січко Т. В. Аналіз даних як складова інформаційних технологій. Комп’ютерні технології обробки даних: матеріали Всеукр. наук.- практ. конф., м. Вінниця, 2020. С. 8–10.

##submission.downloads##

Opublikowane

2024-09-22

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 2 ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ ТА МЕРЕЖІ