Аналіз особливостей інформаційних технологій дистанційного навчання

Autor

  • В.О. Свірська Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Т.В. Січко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

У 2019-2020 р.р. світ постав перед новим випробуванням – коронавірусною хворобою COVID-19, яке змусило усіх перейти на новий стиль життя. Це вплинуло на функціонування навчальних закладів, які змушені функціонувати в дистанційному режимі навчання. Одразу виникли питання застосування платформ, ресурсів, додатків для проведення онлайн уроків (лекцій, практичних занять). У зв’язку з цим постало питання в ефективності роботи тієї чи іншої платформи з огляду на технологічну базу закладу освіти, активізувались пошуки для інформаційно-комунікаційного процесу та найзручнішого, найкомфортнішого навчання в період пандемії. Які ж сайти рекомендовані освітянам для покращення навчального процесу?
Інформаційні технології дистанційного навчання у світі: Blackboard, CenturyTech, ClassDojo, Edmodo, Edraak , Google Classroom, Moodle, Schoology, Seesaw, Skooler, Teams, Skype, Zoom.

Biogramy autorów

В.О. Свірська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студент 4 курсу спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»

Т.В. Січко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.т.н., доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук та інформаційних технологій

Bibliografia

Платформи та інструменти для навчання онлайн URL: http://aphd.ua/platformy-ta-instrumenty-dlia-navchannia-onlain/

Топ 3 платформи для онлайн навчання URL: https://osvita.ua/news/71748/

Сервіси та платформи для дистанційного навчання URL: https://techno.24tv.ua/navchannya-vdoma-spisok-program-platform-dlya-distantsiynogo-navchannya_n1416110

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-06-20

Numer

Dział

СЕКЦІЯ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ»