Використання крос-платформного програмного інтерфейсу OpenGl в комп’ютерній графіці

Autor

  • В. В. Крохмалюк Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • П. В. Римар Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

OpenGL перекладається як Відкрита Графічна Бібліотека (Open Graphics Library), це означає, що OpenGL – це відкритий та мобільний стандарт. Програми, написані за допомогою OpenGL, можна переносити практично на будь-які платформи, отримуючи при цьому однаковий результат, будь то графічна станція або суперкомп’ютер. OpenGL звільняє програміста від написання програм конкретного устаткування. Якщо пристрій підтримує якусь функцію, то ця функція виконується апаратно, якщо ні – бібліотека виконує її програмно.

Biogramy autorów

В. В. Крохмалюк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач освіти 4 курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»

П. В. Римар , Донецький національний університет імені Василя Стуса

старший викладач кафедри інформаційних технологій

Bibliografia

Gabor Szauer, Hands-On C++ Game Animation Programming: Learn modern animation techniques from theory to implementation with C++ and OpenGL, 2020 – 368ст.

de Vries, Joey, Learn OpenGL: Learn modern OpenGL graphics programming in a step-by-step fashion, 2020 – 522ст.

Sumanta Guha, Computer Graphics Through OpenGL: З Theory to Experiments, 2019 – 761ст.

##submission.downloads##

Opublikowane

2022-01-16

Numer

Dział

СЕКЦІЯ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ»