Системний аналіз при організації інклюзивного навчання в школі

Autor

  • В. О. Назаренко Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Н. А. Потапова Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Системний аналіз – це науковий метод пізнання, що являє собою послідовність дій з установлення структурних зв’язків між змінними або елементами досліджуваної системи.

Biogramy autorów

В. О. Назаренко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студент 4 курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»

Н. А. Потапова , Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.е.н., доцент, доцент кафедри інформаційних технологій

Bibliografia

Конвенція про права осіб з інвалідністю. Конвенцію ратифіковано Законом №1767VI від 16.12.2009. URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_g71#Text.

Конституція України. Закон України від 28 червня 1996 року № 254-к. Прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 року. Відомості Верховної Ради України. 1996. № 30. Ст. 141.

Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р. Лист МОН України від 05.08.2019 № 1/9-498. URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-navchannya-osib-z- 52 osoblivimiosvitnimi-potrebami-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-u-20202021- navchalnomu-roci.

Про дошкільну освіту. Закон України від 11 липня 2001 року № 2628-III. Відомості Верховної Ради України (ВВР. 2001. № 49. Ст. 259.

Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів. Лист МОН України №1/9-414 від 13.08.2014 р. URL: http://old.mon.gov.ua › files.

##submission.downloads##

Opublikowane

2023-01-16

Numer

Dział

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ОБРОБКИ ДАНИХ В ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ